loading...
فروشگاه ماشین آلات ساختمانی، راهسازی، صنعتی و کشاورزی
pars بازدید : 52 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیلنگ ویبراتور

استفاده از بتن در ساخت و ساز های امروزی یک جریان متداول است. چرا که این متریال در صورت پرداخت اصولی و مهندسی شده از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از نکات کلیدی در داشتن بتن مرغوب، یک دست بودن آن در انتهای کار ساخت و ساز می باشد. برای داشتن چنین یک دستی از ابزار ویژه ‌ای با نام شیلنگ ویبراتور استفاده می ‌کنند.

همراه با کارکرد کامل و مطمئن یک شیلنگ ویبره می توانید حجم یک دست و عاری از حباب و حفره در سطح بتن داشته باشید. اقدامی که در مقاومت نهایی بتن تاثیرات عمیقی خواهد گذاشت. از این رو لازم است تا در همه حال از شیلنگ ویبراتور مطمئن و با کیفیتی بهره ‌مند باشیم. چرا که کیفیت نهایی در ساخت بنای مستحکم و ماندگار در گرو داشتن یک شلنگ ویبراتور خوب و کارآمد می باشد؛ اما نکات در خرید شیلنگ ویبراتور مناسب چیست؟ چه عواملی بر قیمت شیلنگ ویبره تاثیرگذار هستند؟ و اینکه چطور بتوانیم با در نظر داشتن نوع پروژه، شیلنگ ویبره مناسب را تهیه کنیم؟ همه مباحثی است که قصد داریم در بیانی فنی همراه با این مقاله تشریح کنیم. پس اگر می خواهید ببینید که یک شیلنگ ویبره تحت تاثیر چه نکاتی است، همراه ما باشید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیلنگ ویبراتور

انواع شیلنگ ویبراتور کدامند؟

اولین نکته در آشنایی با تمام جزئیات در خرید شیلنگ ویبراتور آن است که انواع آن را بشناسید. مهمترین نکته و یا فاکتور تاثیرگذار در قیمت شیلنگ ویبراتور، نوع آن است. اینکه شیلنگ ویبراتور تحت تاثیر چه نوع مولدی است؟ و یا اینکه با چه ساز و کاری کار می ‌کند؟ انواع متداول از شیلنگ ویبره در سطح بازار و صنعت به قرار زیر می باشند.

شیلنگ ویبراتور بادی

شیلنگ ویبراتور بنزینی

شیلنگ ویبراتور دریلی

شیلنگ ویبراتور برقی

شیلنگ ویبراتور مکانیکی

همان طور که می بینید عمده تفاوت در انواع شیلنگ ویبره متوجه طرح دستگاه شیلنگ نیست؛ بلکه متوجه نوع مولد برای محرک بودن شیلنگ ویبره می باشد. از مولد های دریلی تا موتور های بنزینی و گاهاً دیزلی و حتی کمپرسور های هوا در این تنوع حضور دارند. لکن وقتی با چنین تنوعی مواجه هستید، احتمالاً متوجه تفاوت فاحش در قیمت آنها نیز خواهید شد. یک موتور ساده برقی هرگز قیمت تمام شده یک موتور دیزلی و یا یک کمپرسور هوا را نخواهد داشت.

البته غالب این تنوع در مولد ها برای تامین قدرت های متنوع است. ویبراتور های دریلی از کم قدرت ترین و نمونه های دیزلی و بادی از پرقدرت ترین انواع شلنگ ویبراتور محسوب می شوند. حال بیایید تا نکات در قیمت شیلنگ ویبراتور را با در نظر داشتن تنوع در مولد ها بیشتر تحت تحلیل داشته باشیم.

نحوه عرضه شیلنگ ویبراتور و تاثیر آن بر قیمت دستگاه

در کار با انواع شیلنگ ویبراتور که باشید، کاملاً متوجه خواهید شد که این تجهیز ساختمان سازی از دو عنصر جدا از هم تشکیل شده است. شلنگ ویبراتور در کنار مولد آن که می‌ تواند هر موتور برقی و یا بنزینی و... باشد. یکی از نکات مهم و تاثیرگذار در قیمت شیلنگ ویبراتور نحوه عرضه دستگاه است. در نمونه های ریلی و یا برقی، هر دو بخش شیلنگ و مولد را یکجا و سر هم عرضه می ‌کنند. این موضوع باعث شده تا شما در هنگام خرید، هر دو بخش را همزمان داشته باشید. لکن با قیمت تمام شده کمتری مواجه خواهید شد؛ اما در دیگر مدل ها از شیلنگ ویبره، ماجرا به این سادگی نیست.

شیلنگ ویبره های قدرتمند و یا موتور احتراق داخلی را به شکل جدا از هم عرضه می کنند. این نکته تأثیر عمیقی بر قیمت شیلنگ ویبراتور خواهد گذاشت. تهیه کردن جدا از هم شیلنگ و مولد لزوماً باعث افزایش قیمت شیلنگ ویبراتور نخواهد شد؛ بلکه می تواند در کیفیت نهایی کار تاثیرگذار باشد. مثلاً ممکن است که شما شیلنگ باکیفیتی را همراه با مولد نامناسبی کنید. از این رو قطعا نمی توانید کارایی بالای دستگاه را تامین نمایید.

قیمت شیلنگ ویبراتور

عواملی که قیمت شیلنگ ویبراتور را تعیین می کنند

اگر بخواهیم از انواع شیلنگ ویبراتور و نحوه ارزیابی آنها خارج شویم، طیف گسترده‌ ای از نکات وجود دارد که هر کدام تاثیرات عمیقی بر قیمت شلنگ ویبراتور خواهند گذاشت. برای هر کسی که در سطح بازار است و قصد خرید شیلنگ ویبره را دارد، لازم است تا نگرش کاملی بر هر یک از این نکات داشته باشد. نکاتی مانند:

برند تولیدکننده شیلنگ ویبراتور:

برند و کشور سازنده در هر محصولی که می خرید، اهمیت دارد. همه می دانیم که هر برندی نمی ‌تواند جا پای نمونه های خوش نام و مطمئن بازار بگذارد. لذا تهیه شیلنگ ویبراتور از برند های گمنام و یا بدون اعتبار لازم، یک ریسک همیشگی است. صحبت از کیفیت در ساخت مقوله ای متفاوت از کارآیی است. لذا در توجه به برند ها جدا از پرداختن به کیفیت باید متوجه کارایی شیلنگ ویبره نیز باشید. با همه این تفاصیل، محصولات از نمونه ‌های تولید شده کشور های صاحب صنعت مانند آلمان، ایتالیا و ژاپن همواره بهترین های بازار هستند. اگر چه این بهترین ها در نهایت باعث افزایش چشمگیر در قیمت شیلنگ ویبراتور خواهد شد.

سایز شلنگ ویبراتور:

اندازه طولی و قطری شیلنگ ویبراتور تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی آن خواهد گذاشت. در شناسایی قیمت ویبراتور دو ملاک کلی مطرح می باشد. اینکه طول شیلنگ چه مقدار است؟ و قطر شیلنگ چه اندازه می باشد؟ شیلنگ های طولی لزوما قطر های بالاتری دارند. لذا از متریال در ساخت بیشتری برخوردار می باشند. از این رو قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته هر چه ابعاد طولی و قطری شیلنگ ویبراتور افزایش پیدا کند، نیاز به مولد های قویتری برای کار با آنها خواهیم داشت. به این ترتیب سایز شیلنگ ویبره به شکل غیرمستقیم با تغییر قدرت مولد ها نیز در قیمت نهایی دستگاه تاثیرگذار خواهد شد.

تاثیر نوع کاربری دستگاه در قیمت شیلنگ ویبراتور:

بسیاری از فضا های ساخت و ساز از سطح دسترسی بسیار سختی برخوردار هستند. لذا نمی ‌توان به این راحتی شیلنگ ویبراتور های معمولی را برای انجام ویبره زنی بتن به چنین فضا هایی رسانید. در چنین مواردی لازم است تا از ویبراتور های خاص با قابلیت پرتابل استفاده کنیم. شیلنگ ویبراتور دریلی از نمونه های رایج در این امر هستند. پرتابل شدن شلنگ ویبراتور از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت شیلنگ ویبراتور می باشد.

متریال در ساخت شیلنگ ویبراتور:

هر چه قطعات در شیلنگ و یا مولد از متریال های بهتر و مقاوم تری ساخته شده باشد، لاجرم قیمت بالاتری را طلب خواهد کرد. مانند بدنه های فلزی در ساخت ویبراتورهای دریلی که به مراتب از نمونه های بدنه پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.

نوع گارانتی و خدمات پس از فروش:

یکی دیگر از نکات مهم که تاثیر قابل توجهی بر قیمت شلنگ ویبراتور خواهد گذاشت، نوع گارانتی و مدت زمان آن است. از طرفی خدمات پس از فروش نیز قابل توجه می ‌باشد. به هر صورت شیلنگ ویبراتور از جمله تجهیزات ساخت و ساز است که مستعد خرابی با درصد بالایی است. لذا بهره ‌مندی از گارانتی مناسب و یا خدمات پس از فروش مطلوب اهمیت ویژه ‌ای دارد.

عواملی که قیمت شیلنگ ویبراتور را تعیین میکند

دستگاه شیلنگ ویبراتور از جمله تجهیزات با رنج قیمتی قابل توجه در جمع ماشین آلات ساختمانی است. لکن حضور موثر آن می ‌تواند تاثیر چشمگیری بر کیفیت و مقاومت نهایی سازه داشته باشد. در نظر داشته باشید که یک سازه بتنی هزینه ساخت بسیار بالایی دارد. هزینه ای که به مراتب بالاتر از قیمت تمام شده تمام تجهیزات برای ساخت آن می ‌باشد. از این رو در قبال حجم بالای هزینه ‌های جاری در ساخت سازه های بتنی، به راحتی می‌ توان از قیمت شیلنگ ویبراتور عبور کرد و این تجهیز استراتژیک را به واسطه صرفه جویی های بی مورد اسیر نمونه های بی کیفیت ننمود.

نکته کلیدی در عدم استفاده از شیلنگ ویبراتور های دسته دوم می باشد. یک شیلنگ ویبراتور دسته دوم قطعاً در مسیر ساخت و ساز های سنگینی قرار گرفته است. لذا فشار کاری بالایی را متحمل شده است تا حالا در قالب یک تجهیز دسته دوم عرضه می شود. از این رو هرگز نمی توان به نمونه های دسته دوم از شیلنگ ویبراتور اعتماد نمود. لازم است تا برای تامین کیفیت بالای کار در امر ساخت و ساز سازه های بتنی در همه حال نسبت به تأمین حرفه ای شیلنگ ویبراتور کوشا باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,769
  • بازدید کلی : 7,311